Subject: Päring seoses Terviseameti poolt avaldatud juhendis esitatud andmetega
From: "Kaidi Part" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Nov 2024 15:59:53 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Terviseameti koduleheküljelt on rubriigist „tervisekontroll nakkushaiguste
suhtes“ leitav juhend „Soovitused tööandjatele ja ettevõtjatele täiendava
tervisekontrolli läbimise kohta nakkushaiguste suhtes“. Vastavas juhendis
on mh toodud välja, et erinevatel kutse või tegevusaladel töötamisel on ka
erinevad vastunäidustused: 1) toidu ja joogivett käitlevatel tööaladel on
vastunäidustuseks soolenakkused; 2) loomapidajatele ja isikutele, kes
puutuvad vahetult kokku põllumajandusloomade ja loomsete saadustega on
vastunäidustuseks soolenakkused ja tuberkuloos. Terviseameti
koduleheküljel avaldatud dokumendi „Juhend tervisekontrolli läbiviimiseks
nakkushaiguste suhtes 2017“ Lisas 2 on esitatud loetelu nakkushaigustest
(tekitajatest), millise suhtes tehakse igal juhul uuring enne eelmises
lauses nimetatud tööaladel tööleasumist nagu ka nimekiri nakkushaigustest,
milliste suhtes tehakse uuring vajadusel.

Palume Terviseametil võimaluse korral viidata, millises konkreetses
õigusaktis on eelnimetatud nakkushaiguste tekitajate kontrollimise
kohustus läbi konkreetsete tekitajate loetelu sätestatud. NETS § 13 lg 1
konkreetsete kontrollitavate tekitajate loendit ei esita.

Lugupidamisega ja ette tänades

Kaidi Part

Andmekaitsespetsialist

Aktsiaselts Rakvere Haigla

Lõuna põik 1

44316 RAKVERE

Telefon +372 526 4858

E-kiri  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.rh.ee/> www.rh.ee